Õpileping

Antud õpileping on koostatud aines “Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud”, et suunata isiklikku õppimist ja arengut.

Teema Soovin õppida virtuaalse koostöö ja virtuaalsete meeskondade kohta.
Eesmärgid Minu õpiprojekti eesmärgid on järgmised:

1.     Mis aspektid on virtuaalse koostöö juures olulised?

2.     Mis ja millised keskkonnad toetavad virtuaalset koostööd?

3.     Milline roll on virtuaalset koostööd juhtival inimesel?

Tahan virtuaalset koostööd õppida kuna globaliseerivas maailmas, kus tehakse koostööd riikide ja mandrite vahel, on üha tähtsam tehnoloogia, mis muudab info vahetuse efektiivsemaks ja hoiab kokku ressursse, piiratud ressurssidega maailmas. Nii säästab keskkonda, kuna meeskonnaliikmed ei pea nii tihti füüsiliselt kohtuma. Lisaks laseb virtuaalkoostöö töötada inimestel endale sobivas kohas ja ajal. See läbi hoitakse kokku inimeste aega ja kontoripinda.

Mind „sunnib“ antud teemat uurima soov tulevikus panustada organisatsioonide innovatsiooni ja arendustegevusse, kus saaksin läbi viia vajalikke muutusi, et organisatsioon kasutaks kõiki ressursse maksimaalselt ja luues sellega lisaväärtust. Lisaks soovin antud teemal ka oma magistritöö kirjutada.

Strateegiad Oma õpieesmärgid kavatsen saavutada järgmiselt:

1.     Loen paljusid kodutööga antavaid soovituslikku kirjandust, et mõista õpikeskkondade ja võrgustikke olemust, eeliseid ja puuduseid;

2.     Võtan aktiivselt osa grupitöö aruteludest teemal „Virtuaalne koostöö“;

3.     Uurin antud teemal artikleid ja välja antuid raamatuid;

4.     Teen artiklitest ja raamatutest nimekirja ja sisust kokkuvõtte, mida saab kasutada grupitöös ja magistritöös;

5.      Uurin ettevõtteid ja organisatsioone, mis põhiliselt töötavad virtuaalsel koostööl;

6.     Kontakteerun paari ettevõttega, et välja selgitada, milliseid keskkondi kasutavad, et koordineerida virtuaalset koostööd. Mis on nende keskkondade puudused ja eelised?

Vahendid/ressursid Eesmärkide saavutamiseks kasutan:

1.     Oma vähest aega, mis mul jääb väikse beebi ja teiste ainete kodutööde kõrvalt;

2.     Grupitöö meeskond;

3.     Õppejõud;

4.     Ester.ee;

5.     Google.com;

6.     Aine wordpressi leht;

7.     Linkedin.com.

Hindamine Ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud, kui olen:

1.     Vähemalt 20 tundi panustanud grupitöösse;

2.     Lugenud iga kodutöö tegemiseks vähemalt kolme uurimust/artiklit;

3.     Kontakteerunud vähemalt kahe ettevõttega/ organisatsiooniga;

4.     Nimekiri uuringutest, artiklitest ja raamatutest;

5.     Nimekiri organisatsioonidest;

6.     Esmased vastused kolmele põhiküsimusele.

Refleksioon – Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

 

Aine lõpus toimub refleksioon.

Üks kommentaar “Õpileping

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s